שכרתי רכב מחברת *** לצורך פגישה חשובה מחוץ לעיר. כשסיימתי את הפגישה וחזרתי לרכב גיליתי שהוא אינו מניע.
התקשרתי לחברת ההשכרה, שם נאמר לי שנפתחה קריאה וטכנאי מטעמם יגיע תוך 3 שעות.
הטכנאי הגיע רק לאחר 4 שעות, החליף מצבר ברכב והלך לדרכו.
אין טעם להרחיב *כאן* בעוגמת הנפש שנגרמה לי בעקבות האיחור, ושאלתי היא האם לדעתכם נכון לבקש פיצוי ?
פניתי לחברה עצמה והם ביקשו ממני להעלות את הדברים על הכתב ולשלוח להם מייל מפורט.
כך עשיתי ואני ממתין לתגובתם.
תודה רבה ושבת שלום
Avi Baba
10.07.2114:29
1. קיים חוק איחור טכנאים,ובאפשרותך להיסתמך עליו באופן חלקי..בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 10.07.21 בשעה 14:35 בברכה, Avi Baba
https://www.consumers.org.il/catego... גם אם לא בדיוק...תנסה אולי להתבסס עקרונית עפי החוק הנל איחור מסוים " סעיף 18א לחוק הגנת הצרכן קובע כי זמן המתנה לטכנאי לא יעלה על שעתיים מעבר לשעה שתואמה, איחור הטכנאי בשלוש שעות מעבר לטווח הזמן שנקבע יזכה את הצרכן בפיצוי של 600 ש"ח . "
ב ה צ ל ח ה
נו,ותעדכן..
אפשרויות ניהול
הכי אחי
11.07.2119:04
2. קודם כל תודה רבהבתגובה להודעה מספר 1
היום השיבו מהחברה שהעניין בבדיקה ואקבל תשובה בקרוב.