החופשה הבאה שלך מתחילה כאן
בעוד רוכשי הרכבים העממיים סופגים התייקרות של אלפי שקלים, יצרניות היוקרה סופגות את עליית המס. פורשה, מזראטי ואסטון מרטין שמרו על המחירים או אף הוזילו.
אם תרצו לרכוש בשנת 2025 קיה פיקנטו, תיאלצו לשלם יותר מאשתקד. אבל אם אתם חפצים להתחדש בבנטלי או מזראטי, אין לכם מה לדאוג, ההתייקרויות לא הגיעו אליכם.
שנת 2025 נפתחה בבשורות רעות עבור רוכשי מכוניות חדשות: שינוי שיטת חישוב המס, ייקר הן את מס הקנייה על המכוניות החשמליות מ 35% ל-45%, ובמקביל צמצם את גובה הטבות המס שמקבלים כל הרכבים הלא-חשמליים שמשווקים בישראל.
התוצאות הורגשו מיד בשטח. קיה פיקנטו הקטנה התייקרה בעשרת אלפים שקלים; יונדאי טוסון התייקר בכ-5,000 שקל; טסלה 3 התייקרה בכ-15 אלף שקל; סקודה אוקטביה התייקרה במעל עשרת אלפים שקל.
להמשך, במקור: https://www.calcalist.co.il/local_n...