*לע"נ בתנו הטהורה חיה-מושקא ע"ה בת יבדלט"א חיים יהושע יהודה ובת-חן*
מכתב מהרבי מליובאוויטש שלא לאחר זמן החתונה ועל "גודל" אירוע החתונה:
...תקותי, שכפי שכותב במכתבו, לא יאחרו זמן החתונה בשעה טובה ומוצלחת יותר מ...
ובמה שכותב ב[נוגע ל]הוצאות [הכספיות] הכרוכות בעריכת חתונה גדולה - אינו מובן כלל הטעם לדחוק את עצמו בהוצאות מיוחדות בכדי שתהיה דוקא חתונה גדולה וכו', בה בשעה שנוגע שתהיה חתונה גדולה *באיכות*.
ובפרט, על פי דברי רבותינו זכרונם לברכה על הכתוב "משתה גדול" (בראשית רבה פ' מ"ג) ש"גדול העולמים" יהיה שם, זאת אומרת, שיהיה ניכר בכל פרטי החתונה והעיקר, בכל עניני חתן וכלה בהכנה לחתונה והחלטותיהם לעתיד, אשר 'גדול עולמים' מסכים עמהם וזהו ל"שכינה שרויה ביניהם".
ומובן, שאין זה כרוך בהוצאות גשמיות, (מלבד ההפרשות לצדקה, והפרשות אלו הרי אין זה הוצאה, כיון שמבטיח הקדוש ברוך הוא 'עשר בשביל שתתעשר', 'ובחנוני נא בזאת' וכו'), הנה, מה שנקרא בפי 'העולם' "גדולה" (ובלשון החסידות "הנחות העולם") עם "רעש" ("מיט א טאראראם") וכו', אין כדאי מכמה טעמים.
מקור: אגרות קודש כרך טז ה'תתיז