החופשה הבאה שלך מתחילה כאן
פורום סקופים וחדשות אשכול 915140

חדשות מחול 16.09.2518:07

מירי רגב: לא מחכה להסכמות - Uber תיכנס לישראל | יו"ר התאחדות נהגי המוניות מאיים בהפגנות בכל הארץ ומזהיר שרגב תצטער על כך בפריימריז

ערכתי לאחרונה בתאריך 16.09.25 בשעה 18:22 בברכה, חדשות מחול

את הראיון איתו ראיתי בלייב

moto123 16.09.2518:08
1. חלאס עם מחירי הגניבה האלו בארץ.. ברוב אירופה אפשר לנסוע בפחות מ-2 שקל לקילומטר בתגובה להודעה מספר 0
חלוץ שפוי 16.09.2518:14
16. זה לא חוכמה להשוות מוצר אחד.... בתגובה להודעה מספר 1
כמה עולה לנהג המונית באירופה, הרכב, דלק, ביטוח, מוסך, טסט, מע"מ, ומס הכנסה?
moto123 16.09.2518:20
20. משווה לאיטליה שם זה עולה בערך יורו לקילומטר.. כמה עולה פה הכל יותר? פי 2? זורם 4 שקל לקילומטר.. בתגובה להודעה מספר 16
עדיין כאן זה הרבה יותר יקר.
DAD 16.09.2518:58
38. תמשיך להשוות. בתגובה להודעה מספר 20
טיסות ומלונות באירופה המזרחית ואפילו המערבית.
ישנם סיבות למחירים גבוהים במיוחד באזור שלנו.
Inorganic 16.09.2518:59
39. אבל יורו אחד שווה ל4 שקלים בתגובה להודעה מספר 20
חובב רדיו 16.09.2519:31
53. חזק בתגובה להודעה מספר 39
אבל הוא לא שם לב.....
חלוץ שפוי 16.09.2519:21
50. אני לא מכיר אף נהג מונית בתגובה להודעה מספר 20
אבל כיום לא נראה לי שזו עבודה שמתעשרים ממנה.....
udi a 16.09.2520:47
82. לפני 2019 - כן. אח''כ? בקושי שורדים את החודש. בתגובה להודעה מספר 50
אלא אם אתה עובד 14 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ולפחות חצי מהנסיעות בשחור.
חלוץ שפוי 16.09.2520:49
83. מה שהיה לפני 7 שנים לא רלוונטי בתגובה להודעה מספר 82
לא מבין אך אפשר לעשות שוק כאילו תחרותי, אבל 'צד אחד מחויב לרגולציה וצד שני לא.
udi a 16.09.2520:56
89. יש יתרונות וחסרונות לאובר וכמו כן יתרונות וחסרונות לנהגי מוניות מסורתיות. בתגובה להודעה מספר 83
אפשר להיות גם וגם. הנהג לא חייב לבחור באפליקציה אחת.

עם כניסתה של אובר, אני מאמין שגם בולט תיכנס.
כמו כן, גט טקסי לא תישאר מאחור ותגייס לשורותיה נהגים פרטיים.

בכל העולם נהגי המוניות הרגילות מתקיימים תחת רגולציה לצד אובר ובולט. אז כנראה שהכל בסדר..
Ironwave 17.09.2505:14
111. שקר. תנסה לקחת מונית כשאתה תקוע בשום מקום הנהג ידפוק לך מחיר של נסיעה של רבע שעה יגיד לך תביא 250 שקל בתגובה להודעה מספר 82
אביר בוקר 17.09.2505:25
115. באחת מהפעמים שנחתתי בארץ בשעת לילה מאוחרת בתגובה להודעה מספר 111
שאין בה אוטובוסים או רכבות מנתב״ג, נהג מונית רצה 650 שקל מנתב״ג לת״א. לירושלים זה עלה ל-1,100!!!

אח״כ הבנתי שהוא חאפר ולא ממוניות נתב״ג.

יוקר המחיה נוראי. אבל תרבות הרווח המקסימלי בכל מחיר קצת נמאסה…
udi a 17.09.2508:01
116. אמרתי - חלק מהנסיעות בשחור.. אחרת אי אפשר להרוויח בתגובה להודעה מספר 111
-עד מתי- 16.09.2519:05
43. הדלק באירופה זול יותר מחיר הרכב זול יותר האגרה זולה יותר חלפים זולים יותר ולכן מחיר הנסיעה זול יותר. אפשר להוזיל אבל אל תצפה לאירופה בתגובה להודעה מספר 1
A_G 16.09.2519:21
51. אל תדאג, המדינה כבר תדאג לנסות את השירות ברמה כזו שתהפוך את המחירים לדומים למחירי המוניות. בתגובה להודעה מספר 1
udi a 16.09.2520:45
80. בישראל אי אפשר לנסוע בפחות מ- 2 ש''ח לקילומטר. לא רק שלא תרוויח, אלא ליטרלי תפסיד. בתגובה להודעה מספר 1
דלק זה לא הפרמטר היחיד

כמו כן, איפה החשיבות לזמן הנסיעה?
נסיעה של 5 ק"מ בשעות היום בתל אביב יכולה להיות גם חצי שעה.. 10 ש"ח לנהג?

ברכב ממוצע אתה, אולי, מתחיל להרוויח החל מ- 5 ש"ח לקילומטר. אולי. וגם זה בהנחה ואתה עובד רצוף ומתחיל נסיעה באותו מקום שסיימת את הקודמת..
חלוץ שפוי 16.09.2520:50
85. חצי שעה? בתגובה להודעה מספר 80
5 קילומטר בבוקר יכול להיות גם שעה ויותר.
udi a 16.09.2520:54
88. אני משתדל להתחיל את היום אחרי 09:30 בתגובה להודעה מספר 85
אומנם בתל אביב פקוק 24/7, אבל נראה לי שלפני 08:00 זה הסיוט האמיתי. לא מתקרב לזה אפילו לא בצחוק.

כשאובר תיכנס, אני מתכוון לחזור לעבוד לילות. למי יש כוח לפקקים?
light 16.09.2521:00
91. אני מכיר חברים נהגי מוניות והם מתפרנסים בקושי זה לא מה היה פעם בתגובה להודעה מספר 1
בושה וחרפה שגם את זה רוצים לקחת להם,
אנשים לא מבינים שיוקר המחייה פה מרקיע שחקים .
איך רוצים בדיוק שבן אדם ילך לעבוד ולהתפרנס בכבוד למחייתו ?
כל בעלי המקצוע הכפילו כמעט את המחירים כדי לחיות בכבוד ,
מה חשבתם שרק הייטקיסטים צריכים לחיות טוב במדינה שלנו ?
פופוליסטים בשקל .
על הרשתות הגנבים אף אחד פה לא מעז לעשות כלום, יותר מיסים על משכירי הדירות כדי לפגוע ברווחיותם ולגרום להורדת המחירים מפחדים לגעת העיקר בנהגי המוניות המסכנים אין לאף אחד לב.
R-1 16.09.2522:42
99. למה לקחת להם? בתגובה להודעה מספר 91
בכל תחום (כמעט) יש תחרות, גם בתחום המוניות יכולה להיות.
זבנג וגמרנו 16.09.2518:09
2. מירי רגב דאגה להזכיר לנהגי המוניות למה חשוב שהם יתמכו בה בפריימריז בתגובה להודעה מספר 0
yctc 16.09.2519:07
44. בדיוק. היא תבטל את זה בשביל שהם יבחרו בה. טריק בסיסי בפוליטיקה. בתגובה להודעה מספר 2
-עד מתי- 16.09.2519:10
47. מירי רגב נזכרה שיש בחירות עוד מעט בתגובה להודעה מספר 2
ישראלי5 16.09.2518:09
3. כל הכבוד רגב בתגובה להודעה מספר 0
טריקלה 16.09.2518:09
4. הכי מתבקש בעולם! בתגובה להודעה מספר 0
אביב_אפשטיין 16.09.2518:10
5. ממש מוזר לי שמירי רגב עושה משהו לטובת ישראל בתגובה להודעה מספר 0
מעיד_נאמן 16.09.2518:12
11. אחרי הנדסת השנאה בערוצי התרעלה לאנשים אין סיכוי להשתחרר מהערפל השחןר שיש להם בראש בתגובה להודעה מספר 5
אבי_85 16.09.2518:10
6. כמה נחמד לראות ליכודניקית מושחתת עד צוואר דוקפת את הבייס הליכוד ציבור נהגי המוניות בתגובה להודעה מספר 0
ביבי רציתם אהה.. ב-01.11.22 קחו שייערב לכם
איש_פשוט 16.09.2518:14
14. בטח עד אתמול זעמת למה אין אובר בישראל בתגובה להודעה מספר 6
לא משנה מה הליכוד יעשה אתם תלכלכו, ובסוף המפלגות שלכם הופכות להיות הערות שוליים בראי ההיסטוריה
אבי_85 16.09.2518:31
29. לא מעניין אותי, אני משתמש ברכבת הקלה/רכבת/אוטובוס בתגובה להודעה מספר 14
בטח עד אתמול זעמת למה אין אובר בישראל
חובב רדיו 16.09.2519:32
54. עם ההיסטוריה שהימין מכתיב, גם תכף ישראל כולה תהפוך להערה שולית בתגובה להודעה מספר 14
Numpy 16.09.2518:10
7. הצלחתה התחתנו - אבל אני ספקן בתגובה להודעה מספר 0
דור3 16.09.2518:11
8. סחיטה באיומים בתגובה להודעה מספר 0
pedro 16.09.2518:11
9. אם היא פועלת נגד הבייס, ככל הנראה יש לה סקרים שליליים מאד לגבי המקום העתידי שלה בליכוד שאחרי הפריימריז. ובכל מקרה אני אומר - לא יקרה בתגובה להודעה מספר 0
לא יעבור. בדיוק כמו הפארסה עם WIZZ שלא תקרה לעולם, גם כאן.
גוני 16.09.2520:04
60. מכתב בתגובה להודעה מספר 9
למה שהכנסת wizz לא תקרה?
CRAZY 16.09.2518:12
10. הלוואי שזה יקרה. בשילוב וויזאייר בטיסות ורגב עוד תזכר לטובה בתגובה להודעה מספר 0
איש_פשוט 16.09.2518:13
12. זה בסדר בתגובה להודעה מספר 0
אנחנו בליברליזם בליכוד נגבה אותה בפריימריז אם מהלך כזה יעבור.

נהגי המוניות שילכו לאלף #
kidi 16.09.2518:14
13. הגיע הזמן בתגובה להודעה מספר 0
u174y 16.09.2518:14
15. אני לא מאמין שאני אומר את זה בתגובה להודעה מספר 0
כל הכבוד לשרה מירי רגב , באמת הגיע הזמן , נהגי מוניות בישראל הביאו את זה על עצמם .
עכביש 16.09.2518:17
17. שתכניס את bolt עדיף. בתגובה להודעה מספר 0


מאור02 16.09.2518:23
21. אובר זה שם קוד, אם בולט ירצו הם גם יכנסו בתגובה להודעה מספר 17
זאת בהנחה ומירי רגב תמשיך עם זה עד הסוף, הסיכוי אפסי
פרופט 16.09.2518:25
23. מניח שאם אובר תכנס בולט לא תאחר. סה"כ רעיון זהה בתגובה להודעה מספר 17
גם אני אוהב את בולט
Blackcat 16.09.2519:49
57. מה ההבדל ביניהם? במה בולט עדיפה על אובר? בתגובה להודעה מספר 23
נסעתי המון ברחבי ארה״ב באובר ומאוד נהניתי, לא מכיר את בולט
udi a 16.09.2520:28
64. אובר שולטת בארה''ב. יש מדינות שבהן אין אובר ויש בולט - למשל קפריסין בתגובה להודעה מספר 57
בגדול - זה אותו דבר בדיוק.
יהודי ביער 16.09.2518:18
18. אם זה אכן יקרה, אז כל הכבוד לה! בתגובה להודעה מספר 0
עמלץ פלד 16.09.2518:19
19. בהצלחה לכולם בתגובה להודעה מספר 0
ירושלמי 194 16.09.2518:24
22. אגב זו דוגמה קלאסית ללמה שיטת הפריימריז ה''דמוקרטית'' היא מושחתת וגרועה בתגובה להודעה מספר 0
פרופט 16.09.2518:26
24. ממש לא רעה. פשוט הציבור מתעצל להתפקד לליכוד ולהשפיע בתגובה להודעה מספר 22
Prodigy 16.09.2518:28
28. +1 מבחינתי פריימריז למפלגה, כפי שנהוג בישראל, זה חיסרון ולא יתרון. בתגובה להודעה מספר 22
Prodigy 16.09.2518:27
25. וואלה כל הכבוד למירי רגב. והייתי אומר שזו חוצפה של ''יו''ר התאחדות נהגי המוניות'' אבל אין לאנשים האלו בושה בתגובה להודעה מספר 0
כן, המדינה צריכה לפצות בעלי מוניות על המחיר השערורייתי של הרישיון. אבל לא, אנחנו לא אמורים להיות לקוחות שבויים כי זה מפרנס את נהגי המוניות.
vrs 16.09.2518:27
26. שילכו לעזעזאל בתגובה להודעה מספר 0
Dark Blue 16.09.2518:28
27. אם היא תצליח, תקנה את עולמה בשעה בתגובה להודעה מספר 0
מלאכת_מחשבת 16.09.2518:33
30. אני מניח שזה ייקח יותר משעה, יש פקקים בתגובה להודעה מספר 27
gefenr 16.09.2518:34
31. החלטה טובה שלה בתגובה להודעה מספר 0
AmericaX 16.09.2518:37
32. לא נורא, שילחצו קצת על הפצע ויעבור להם בתגובה להודעה מספר 0
בטוח שנהג uber לא יבלבל לי ת'שכל חצי שעה ללא הפסקה אחרי טיסה של 7 שעות שהוא מפסיד עליי כסף על זה שבעוונותי אני גר במרכז ולא בצפון
SWITCH 16.09.2518:40
33. רגב או לא רגב, עניין של שנים ספורות עד שהסעות אוטונומיות יפעלו פה בתגובה להודעה מספר 0
זה עובד נהדר בחול. אם היה לי קרוב שהוא נהג מונית מתחת לגיל 55 הייתי מציע לו בחום לחפש אלטרנטיבה.
סוציו 16.09.2518:44
34. היה על זה אייטם ברשת ב' לפני כשעה בתגובה להודעה מספר 0
אצל בנימיני גואטה.
רוצים לנחש איזה צד לקחו בדיון?

העלו את הבן זינו הזה שחושב שהוא בשוק, נתנו לו לטנף על רגב ולאיים ב'לסגור את המדינה' אבל לא עימתו אותו עם הטענה הבסיסית שאובר טובה לציבור.
מבחינתם האייטם היה שרת התחבורה.
יודלה 16.09.2519:48
56. שמת זרקור על נקודה יפה ומעניינת בתגובה להודעה מספר 34
הקלק כאן 16.09.2518:45
35. בולט יותר טוב מ uber בתגובה להודעה מספר 0
פרש טורקי 16.09.2518:51
36. נהגי מוניות מפגרים בתגובה להודעה מספר 0
נכנסו בדרייברים יקבלו אותם חוקיים
מלאכת_מחשבת 16.09.2518:56
37. ברמה העקרונית אני בעד. השאלה איך נותנים מענה להיבטים הביטחוניים. אם מחבל שהסתנן לפה פותח משתמש מזויף ומעלה ילדה בת 14 לרכב? בתגובה להודעה מספר 0
חדשות מחול 16.09.2519:03
41. אובר הרבה יותר בטוח ממניות רגילה בתגובה להודעה מספר 37
כל אחד יכול לעשות לעצמו מונית מזויפת ולאוסף אנשים ברחוב

אובר אתה יודע שאתה על רכב שיש לך את הדגם של הרכב והשם של הנהג ותמונה שלו ומספר רישוי

ובשביל ליהות נהג באובר אתה חייב לעבור תהליך של אישור וכנראה בארץ יעשו יותר קפדני כי אנחנו בארץ
סייר 16.09.2519:07
45. אתה יודע שנהג מונית צריך רשיון ציבורי, שדורש תעודת יושר וקורס מיוחד. תוכל לפרט מה צריך כדי לנהוג מכונית אובר? בתגובה להודעה מספר 41
Saifan 16.09.2519:11
48. במה בדיוק הקורס מיוחד שנהגי מוניות עושים מועיל? בתגובה להודעה מספר 45
היום קיימים מלא קבוצות לא חוקיות סטייל אובר שעובדות בישראל בלי שום בעיה, זה מגלגל כסף והרבה אנשים עושים את זה בסופשים/ לילות בשביל להרוויח עוד כסף, אם יהיה מקום שיאגד את כל זה ויהפוך לחוקי, כולם ירוויחו.
חוץ מנהגי המוניות, שלא יוכלו לקחת על נסיעה קטנה 150 שקל.
ישראל_ק 16.09.2519:29
52. שלי דדון הי''ד, מכיר? בתגובה להודעה מספר 45
udi a 16.09.2520:26
63. קורס מיוחד? חה. אתה יודע מה לומדים בקורס הזה? בתגובה להודעה מספר 45
בגדול ההבדל היחיד בין נהג אובר לנהג מונית מורשה בישראל הוא אותו מעבר "קורס". עוד מס למדינה.. זה בגדול

בקורס עוברים עזרה ראשונה, כיבוי אש (?), חוקי תעבורה, היכרות חלקי הרכב, גאוגרפיה, הסעת ילדים ומלמדים כמה משפטים פשוטים באנגלית להתמודדות עם תיירים.
אלפי שקלים וכמה חודשים מיותרים של קורס

איש אשכוליות 16.09.2520:30
65. קורס מיוחד חח בתגובה להודעה מספר 45
בסדר
menahem 16.09.2520:32
68. שמונע מהם מה? להטריד נוסעות? לגנוב כספים? בתגובה להודעה מספר 45
בולשיט
איש אשכוליות 16.09.2520:38
76. מה שמלמדים אותם בקורס זה לבטל נסיעות ולסרב להפעיל מונה כשהלקוח מבקש. בתגובה להודעה מספר 68
מילקו 17.09.2505:08
109. יותר בטוח? בתגובה להודעה מספר 41
מונית יש לך מספר רכב מספר כובע בעל זכות ציבורית ת.ז של הנהג והיום באפליקציות גם תמונה של הנהג אז מה בדיוק יותר בטוח שנחכים
סייר 16.09.2519:05
42. למה הוא צריך לפתוח ''משמש מזויף''? כל אחד יכול לנהוג באובר, זה הפיצ'ר. אין צורך ברשיון רכב ציבורי, אין צורך ב''תעודת יושר''... בתגובה להודעה מספר 37
אין צורך בקורס יעודי לקבלת רשיון להסיע נוסעים בשכר.
כל אחד יכול להביע כל אחד.
בהצלחה לכולנו.
אני נזכר במוטו של יומני "7 סטאר":
אין מוצר שאי אפשר למצוא מעט יותר בזול, והרבה פחות איכותי...
udi a 16.09.2520:21
62. מחבל שמתכוון לבצע פיגוע ראשון - יקבל תעודת יושר.. כי הרי את הפיגוע הוא עדיין לא ביצע בתגובה להודעה מספר 37
קשה להשיג היום נער?
אפשר לנהוג בחושך ברחבי העיר, לצוד נער שהולך ברגל לבד ולחטוף אותו. לא מסובך.

כמו כן, אם ממש מפחדים ואיכשהו נהג מונית מורשה הוא תעודת ביטוח (למה?), אפשר עדיין להזמין מונית מורשית.. זה שאובר ייכנס לישראל, לא אומר שנהגי מוניות יפסיקו לפעול.

כמו כן, נהגי מוניות ביצעו כבר פיגועים ואנסו לקוחות.. נהג שעבר "קורס" של המדינה הוא בהחלט לא תעודת ביטוח.

מי שרוצה לבצע פיגוע - יבצע עם אובר או בלעדיו.
Cat Catul 16.09.2518:59
40. למה יש לי הרגשה ברגב בדרך החוצה מהליכוד ומנסה להשיג הישגים לא משנה מהה בתגובה להודעה מספר 0
BlackHawkIL 16.09.2519:07
46. לחלט כול מונית שתחסום ולשלול את המספר לצמיתות בתגובה להודעה מספר 0
מילקו 17.09.2505:13
110. אני בעד בתגובה להודעה מספר 46
ושיחלטו כל דבר של חוסמי הכבישים בפוגרומים מאז הרפורמה המשפטית ועד היום
Foxy 16.09.2519:11
49. יש קבוצה של דרייברים בליכוד שהתפקדו בתגובה להודעה מספר 0
והם יותר חזקים היום מהמוניות.



בהצלחה מירי, הלוואי ותצליח
ישראלי 16.09.2519:47
55. זה יכול להסביר את המהלך בתגובה להודעה מספר 49
SomeonElse 16.09.2519:55
58. עבריינים בתגובה להודעה מספר 0
אבא_של_עמית 16.09.2519:56
59. פריימריז? פח בתגובה להודעה מספר 0
שימו לב - אני פותח עסק לראיית העתיד.

read my lips.

עוד שנתיים (אחרי הבחירות ותקופת צינון), מירי רגב יועצת מיוחדת לענייני ממשל ורגולציה באובר.
udi a 16.09.2520:17
61. אז כל מה שהיה צריך זה שהיא תיסע הרבה לחו''ל ותראה את הפלא שנקרא אובר? בתגובה להודעה מספר 0
לובי המוניות בליכוד כבר לא חזק כמו פעם ומירי רגב צריכה שפנים מהכובע כדי לעלות בפריימריז. כמו כן, צריך להכשיר את הדרייברים שפעלו שנים מתחת לרדאר, אבל לאחרונה החלו לטפל (מעט מדי) בתופעה.

כל מה שנותר לאחל זה בהצלחה. מהלך מבורך.
איש אשכוליות 16.09.2520:32
67. מהלך מבורך אבל כרגע הכל דיבורים, בוא נראה אם ברגע האמת היא תתקפל בפני קרטל המוניות. בתגובה להודעה מספר 61
udi a 16.09.2520:34
70. נשמע שכרגע זה קצת יותר מדיבורים.. נראה שזה המצב הכי קרוב לאובר שהיה עד כה בתגובה להודעה מספר 67
אכן המשוחה הקשה היא ההתמודדות מול נהגי המוניות. נקווה שתצלח.
איש אשכוליות 16.09.2520:36
73. אם אני לא טועה 90% משכירים מספר ירוק, יצטרכו לפצות מי שמחזיק אותו ושילם 200 ומשהו אלף. בתגובה להודעה מספר 70
udi a 16.09.2520:42
78. למה בעצם צריכים לפצות את כולם? בתגובה להודעה מספר 73
מי שקנה מספר ירוק לפני 30 שנה ומזמן כיסה את זה, על מה ולמה צריך לפצות אותו?
כמו כן, אם לצד אובר, ימשיכו הנהגים המסורתיים להתקיים (ואני מאמין שכן), אין צורך לפצות בכלל את אלו שיבחרו להמשיך בזה.
אולי המדינה צריכה לקנות בחזרה את המספרים ממי שרוצה למכור וקנה בשנים האחרונות.. לא מעבר

כמו כן, רוב הנהגים היום בהחלט שוכרים מספר ירוק והם לא הבעלים.
מילקו 17.09.2505:16
112. המחיר הוא 280.537 בתגובה להודעה מספר 73
menahem 16.09.2520:31
66. גבר, הפריימריז מעניין לי את ה... לך לזעזעל בתגובה להודעה מספר 0
בזכות אותה רפורמה בדיוק אתה נוסע על רכב ולא מחוייב לנסוע בסוס ועגלה. יאללה עבר זמנך, מוזמן להמשיך לעבוד בזה ולבכות למה אנשים לא רוצים לנסוע איתכם
גשם חומצי 16.09.2520:33
69. אתם שוכחים שאסור להסיע בתגובה להודעה מספר 0
נוסעים בתשלום מבחינה ביטוחית.
נהג מונית משלם 10,000-12,000 שח ביטוח חובה
udi a 16.09.2520:35
71. מין הסתם החוק יתוקן כחלק מהמהלך. בתגובה להודעה מספר 69
מה ההבדל בין להסיע בן משפחה או סתם טרמפיסט לאדם שמשלם על הנסיעה? למה הביטוח צריך להיות יקר יותר? זאת סתם עוד פיקציה כדי לעשוק.
גשם חומצי 16.09.2520:38
77. מעבר לזה בתגובה להודעה מספר 71
יש גם את המספר שעלה להם מלא כסף.
אני לא מייצג אותם אבל יש להם טענות שהם נכונות.
גילוי נאות יש ברשותי רשיון ציבורי אבל מעולם לא נהגתי במונית.
ועלה לי כמה אלפים וחצי שנה של לימודים של 4 או 5 שעות של פעמיים או שלוש בשבוע.
ושוב לא מייצג .
udi a 16.09.2520:49
84. לרוב בעלי המוניות אין באמת מספר. הם שוכרים. גם אני שכרתי מספר.. עוד המצאה. בתגובה להודעה מספר 77
כמו כן, נהג שקנה מספר לפני 20 שנה ומאז הרוויח עליו הון תועפות - אין צורך לפצות.
מסכים שיש כן מקום למו"מ לחלק מבעלי הזכויות, אבל לא פיצוי גורף ובטח שלא תשלום מלא.

כל הדברים האלה פתירים. אובר כן או לא - זאת שאלה של רצון הממשלה. זה הכל.
גשם חומצי 16.09.2520:53
87. מסכים איתך שצריך שינוי בתגובה להודעה מספר 84
אבל עם הרגולציה בישראל ואנשים שיש להם רווחים מזה לשנות כזה דבר גדול ועוד להציב תאריך זה הזוי.
במקרה הכי הכי גרוע נופתע לטובה
סמפו 16.09.2520:36
72. נראה שזה בדיוק העניין. זה הולך להשתנות בתגובה להודעה מספר 69
מילקו 17.09.2505:19
113. תלוי ברכב ויש גם שמגיע ל17 אלף בתגובה להודעה מספר 69
Flyby 16.09.2520:36
74. כנראה בגלל נאום הספרטה של ביבי אתמול שהלחיץ גם את הבייס בתגובה להודעה מספר 0
מקריבים בקריצה את נהגי המוניות או נראה אם זה באמת יקרה.
אחד האדם 16.09.2520:37
75. גם בנושא וויזאייר היא הולכת להסתבך. עם משפחות של עובדי 3 חברות תעופה... בתגובה להודעה מספר 0
LionInZion 16.09.2520:44
79. בהחלט מסקרן לראות איזה מקום תקטוף בפריימריז אחרי וויז ועכשיו אובר. או שהכל הצגה והיא הולכת ״להציל״ את המוזכרים רגע לפני.. בתגובה להודעה מספר 0
המשתנה 16.09.2520:46
81. לא סובל אותה אבל היא צודקת. מונית בת''א מגיע כבר למאה שקל הלוך חזור 200. הם מטורפים הנהגים, תחרות היא דבר בריא בתגובה להודעה מספר 0
udi a 16.09.2520:52
86. מונית יכולה להגיע גם ל- 100 ש''ח בתוך תל אביב וזה עוד עם מונה. העיקר הקפיצה שלו הוא בגלל הפקקים. בתגובה להודעה מספר 81
נסיעה של קילומטרים בודדים בתוך העיר יכולה להיות גם מעל חצי שעה וזה מה שמעלה את המחיר.

אובר היא לא תמיד הפתרון הזול. לפעמים אובר יכולה להיות יקרה יותר ממונית מסורתית וזה בעיקר בשעות השיא.
מחיר הנסיעה באובר נקבע, בין היתר, גם בהיצע הנהגים ובביקוש לנסיעה באותו זמן והמקום. לכן יש מצבים שנסיעה באובר יקרה יותר..
המשתנה 16.09.2520:57
90. חייבים שתהיה אלטרנטיבה. לא נורמלי שאם אני רוצה לצאת בלי הרכב אני אצטרך לשלם כל כך הרבה על המונית בתגובה להודעה מספר 86
udi a 16.09.2521:03
95. מונית זאת פריווילגיה. אתה רוצה לצאת מהבית בלי רכב? יש אוטובוס בעלות של כמה שקלים בודדים. בתגובה להודעה מספר 90
אבל אתה רוצה את המזגן שלך ישר לפוני, נסיעה ישרה מ- X ל- Y בלי עצירות בדרך ובלי ריח זיעה של אנשים זרים על הבוקר. על הלוקסוס הזה צריך לשלם יותר..

אני מסכים שהמחירים היום גבוהים, אבל אל תצפה שאובר תוריד את המחיר ב- 50%..
יקר לחיות בישראל ובהתאם המחירים יקרים.. נהג במשרה מלאה לא ייקח אותך בכל סכום.. אולי נהג שאתה תהיה נסיעה "על הדרך" שלו
כמו כן, אם אני לא טועה, אובר לוקחת מהנהג מס של איזה 20%.. אז בכלל המחיר צריך להיות מספיק גבוה כדי שזה ישתלם לנהג.
איש אשכוליות 16.09.2522:46
102. אולי לא ב-50% אבל מספיק שהמחירים ירדו קצת ושתקבל שירות טוב והוגן אז הרווחנו בתגובה להודעה מספר 95
לא הגיוני שכל הזמנה שנייה שלי בגט טקסי הנהג או מבטל נסיעה או מסרב להפעיל מונה.
קרמבו 16.09.2521:01
93. אם כללי המשחק לא זהים לכולם אז זאת לא תחרות. בתגובה להודעה מספר 81
על פני השטח זה נראה כמו עוד אופציה לתחבצ ברכב. אבל מתחת למכסה מנוע לנהג מונית יש הוצאות חובה שלא מאפשרות לו להיות תחרותי. אז אם רוצים להכניס שחקן חדש - לפחות שהמדינה תעשה שינויים במגרש.
udi a 16.09.2521:04
96. אף אחד לא יכריח נהג מונית להישאר נהג בתגובה להודעה מספר 93
תהיה תחרות - אובר, בולט, גט.. לא חסר
נהגי המוניות ימשיכו להתקיים תחת אותה רגולציה. יש אנשים שיעדיפו מוניות מסורתיות על פני נסיעה עם נהג פרטי.
כמו כן, נהג מונית יכול להיות במקביל גם נהג באובר.. זה לא סותר.

בכל העולם המוניות מתקיימות תחת רגולציה לצד אובר..
המשתנה 16.09.2521:04
97. מחיר נסיעה בערב הלוך חזור כבר מזמן מכסה כל הוצאה . נהג מונית בת''א שמתמקד באזורי הבילוי לא מסכן. אני אומר לך מידי פעם לא בא לנו לצאת עם הרכב בתגובה להודעה מספר 93
בגלל החנייה ואנחנו לוקחים מונית וזה תמיד נגמר בסביבות ה200 מצפון העיר למרכז הלוך חזור - הזוי
R-1 16.09.2522:44
101. אתה רוצה להגיד שיותר משתלם זה להיות נהג אובר מאשר נהג מונית? בתגובה להודעה מספר 93
קרמבו 17.09.2504:42
107. אמרתי שאם המדינה רוצה להתיר לכל אחד להפוך את רכבו להכנסה מזדמנת, אז שתעשה את זה הוגן כלפי מי שזה העיסוק המסודר שלו בתגובה להודעה מספר 101
בבון מצוי 16.09.2521:00
92. תותחית! מקומה בפריימריז מובטח. בתגובה להודעה מספר 0
עורב אפור 16.09.2521:01
94. וואלה אם נכון כל הכבוד לה בתגובה להודעה מספר 0
הכוח החלש 16.09.2521:41
98. חחחח הלובי של נהגי המוניות וקבלני הקולות יראה לה כבר בפריימריז בתגובה להודעה מספר 0
השרה שרוב ימיה בחו״ל ומה שמעניין אותה זה הפינוקים והטקסים במקום תחבורה, מלחמה בפקקים ובתאונות.
R-1 16.09.2522:42
100. לא מאמין לה... בתגובה להודעה מספר 0
מירי רגב??? אין מצב...
Tomorrowland 16.09.2522:47
103. סוף למאפיה ולעושק. אפשר להגיד עליה הכל אבל היא בולדוזר אמיתי! כל הכבוד בתגובה להודעה מספר 0
קרידו 2 16.09.2522:56
104. עתידות: היועמשית: "יש קשיים משפטיים" בתגובה להודעה מספר 0
קייזר סוזה 17.09.2500:16
105. הוא יכול ללכת לעזאזל בתגובה להודעה מספר 0
שם עליו פס
Existent 17.09.2500:21
106. אלופה. כשצריך לפרגן מפרגנים בתגובה להודעה מספר 0
mctom 17.09.2504:46
108. אין שום סיבה לא לאשר את כניסת אובר לישראל בתגובה להודעה מספר 0
זה יאפשר לכולם שירות זול ואמין במקום מוניות.
גם לא יהיה יותר מקרים שנהגים מאריכים את הנסיעה ולסחוט מהמונה עוד כסף.
Isaac 17.09.2505:23
114. צעד מבורך. בתגובה להודעה מספר 0
Dark Blue 17.09.2508:02
117. כאן המקום לציין ולהזכיר שהאפס המטומטמת מירב מיכאלי שדיברה גבוהה גבוהה, לא התקדמה במילימטר בכיוון כשהיתה שרת התחבורה , הפחדנית האפס הזו בתגובה להודעה מספר 0
העבר לפורום אחר
העבר לפורום:
סיבה:
מזג אשכול
מזג עם פוסט מספר:
סיבה:
תגובה חדשה
כותרת:
תוכן:
סמיילים:
הצג
עריכת אשכול
כותרת:
תוכן:
סמיילים:
הצג